niedziela, 31 sierpnia 2014

Back to reality

Cześć Kochani 

To jest mój pierwszy post na tym blogu, którego piszę sama. Mógłby pojawić się wcześniej jednak nie było mnie w domu, ponieważ mile spędzałam urodziny :) Nie wierzę, że jutro zaczyna się szkoła, z jednej strony się cieszę, bo w ostanim czasie pogoda jest okropna. Ale jak przypominam sobie te niesamowite chwile w towarzystwie przyjaciół, to chciałabym, żeby było tak jak wcześniej. :c


Cieszę się, że poznałam Magdę, Martynę i wiele innych osób w te wakacje. Bardzo zaprzyjaźniłam się z dziewczynami i dzięki temu, że przyjechałam do Magdy powstał ten blog!



Teraz siedzę i słucham piosenki "Przyjdzie taki dzień". Ehh.. Ona jest świetna, znam już na pamięć i przypomniałam sobie chwilę jak śpiewałam ją z Magdą :)

"Przyjdzie w końcu na nas taki dzień,
Dziś ostatni raz zaszaleć chcę,
pofrunę za tobą chociaż wiem,
wrócę kiedy życie zbudzi mnie".


Jeśli chcecie, możecie podać mi pomysł na kolejnego posta, jeśli coś mi się spodoba to napiszę go i udostępnię Waszego bloga w kolejnym poście :) Co chcielibyście u nas zobaczyć? Może mamy coś zmienić?  


Zapraszam na mojego drugiego bloga klik

                                                 Życzę wam przetrwania jutrzejszego dnia :) /Liv

6 komentarzy:

  1. mam tę samą koszulkę ^^ uwielbiam ją ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) New yorker rządzi ;)

      Usuń
    2. i ja też mam hahahaha 9.99 wyprzedaże najlepsze :P

      stupid-stuffs.blogspot.com

      Usuń
    3. ja płaciłam 19.99 :c xd

      Usuń
  2. świetny post zapraszam do siebie:)
    http://magda-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post. Bardzo podoba mi się koszulka ze stokrotkami, ten motyw teraz góruje! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń