środa, 3 września 2014

Troszkę więcej o Liv

Rozpoczęcie roku już za nami, trzeci dzień w szkole i już mam dosyć. Jestem strasznie zmęczona wstawaniem tak wcześnie, ale na pewno nie tylko ja. Już miałam pierwszy test, który nie był trudny, ale zawsze coś. Druga gimnazjum będzie bardzo trudna, ale dam radę!


Piszę dzisiaj, żeby wam troszkę przybliżyć swoją osobę.

  *Jak wiecie mam na imię Oliwia i kilka dni temu skończyłam 14 lat.* Chodzę do drugiej klasy gimnazjum.* Jestem zakupoholiczką, jak pewnie większość dziewczyn.* Od trzech lat uczęszczam do harcerstwa i jestem z tego dumna, bo połowę życia zajmuje mi harcerstwo. Lubię sie do tego udzielać.* Jestem bardzo wygadana, o czym wie każdy, kto mnie spotka.* Bardzo miło mi jest, gdy dostaję uprzejme komentarze.* Należę do kilku fandomów, a mianowicie Directioners, Arianators i Saszanators.* Prowadzę także drugiego bloga, który 13 września skończy rok!*   
Jeśli chcecie coś więcej o mnie wiedzieć, to śmiało pytajcie !

Miłego dnia i przetrwania do Weekendu :) / Liv

4 komentarze:

  1. miło poznac ;))

    http://creamshine.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chodzę do drugiej gimnazjum.... miałam pierwszy dzień z normalnymi lekcjami i stwierdzam, że będzie trudno....
    Arianators <3

    zieloffa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo moja imienniczka! :D

    http://estilodevida-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia druga klas jest trudna :) http://karolina7-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń