piątek, 29 sierpnia 2014

#2 COMMON WHITE GIRL ♥


Cześć dzisiaj przychodzimy do Was z Tagiem COMMON WHITE GIRL. Mamy nadzieję, że Wam się spodoba. Wiemy ,że jest pełno takich postów i filmików, wszystkie mają podobne odpowiedzi, ale chcemy opowiedzieć na te pytania,  żebyście lepiej nas poznali :) ♥
 
1. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
                       
 Madzia: Przygotowanie rano nie zajmuję mi zbyt wiele czasu.
Zazwyczaj 30 minut, może trochę więcej.

Liv: Zależy kiedy, jak idę do szkoły to około 30 minut,

 a jak siedzie cały czas w domu to 5-10 minut.

3. Ile "selfie" robisz sobie dziennie?
                         
  Madie: "Selfie" nie robię za często. Czasami jak najdzie mnie ochota potrafię z godzinę robić sobie zdjęcia. 

Liv: Około 10-15 :) 

4. Czy nosisz tę samą rzecz po kilka razy?

Madie: Tak. Niektóre moje rzeczy są z przed dwóch lat, a ja nadal je noszę.

Liv: Oczywiście ,że tak ,kto założy jeden raz rzecz i ją wyrzuca? 
Chyba, że  jest za mała 

5. Instagram, tweeter czy tumblr?

Madie: Instagram. :)

Liv: Zdecydowanie Instagram , mam mnóstwo zdjęć na nim
 ,ale ostatnio sporo usunęłam.

6. Kto jest Twoim ulubionym youtuberem?
 
Madie: Wydaję mi się, że Banshee i Adrianna Skon.  

 Liv: Kocham Banshee ,która jest także blogerką klik

7. Czy jesteś zakupoholiczką?
Madie: Nie, ale lubię czasem zrobić większe zakupy.
 
Liv: Haahahahaha, zdeecydowanie tak. Wczoraj byłyśmy na zakupach 
i nie mogłam się doczekać.

 8. Oddajesz ciuchy, których nie nosisz?
  Madie: Zazwyczaj tak. Najczęściej swojej młodszej kuzynce. 

Liv:Ja także daję je młodszej kuzynce :)


 9. Robisz zdjęcia swojemu jedzeniu?

Madie: Zazwyczaj nie, chyba że ładnie wygląda. :)

Liv: To jest trochę dziwne, ale na instagramie mam sporo zdjęć słodyczy.

  10. Czy nosisz makijaż codziennie?
 
Madzia: Nie, ja się nie maluję.      
Liv : Codziennie nie ,ale lubię się czasem pomalować :)

11. Jakie masz oceny w szkole lub jakie miałaś?

Madie: Nie mam problemów z nauką, oceny mam bardzo dobre.
Liv: Hello ? Jeszcze są wakacje ! :)
12. Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
 
Madzia: Nie. :)
Liv: Zdecydowanie nie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz