sobota, 27 września 2014

FRIENDSHIP AT A DISTANCE


Cześć 

 Dawno mnie nie było, ale to już 2 klasa gimnazjum i muszę się przyłożyć do nauki. Kolejny post napisze     dla was Magda. Niestety dawno się nie widziałyśmy minął już miesiąc od ostatniego spotkania. Mam nadzieję, że przy najbliższym spotkaniu pójdziemy na zdjęcia. Bardzo chciałabym, żeby Madzia            przyjechała do mnie, ale może kiedyś :) Wy też macie jakąś przyjaciółkę na odległość ?

                                                  Reszta zdjęć na drugim blogu :)    / Liv 








                                                     bluza-sinsay / spodnie- tally weil 

6 komentarzy:

  1. Oo :) Długo się już przyjaźnicie? :)
    Ja mam przyjaciółki dwie które znam przez internet ale jeszcze nigdy się nie widziałyśmy, moze już niedługo się zobaczymy :)
    Obserwujemy? Ja już:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam przyjaciółkę, która niby mieszka daleko, bo prawie 300 km stad, ale mieszka na dzień dzisiejszy w internacie i chodzimy razem do szkoły :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam przyjaciółkę z którą na żywo się nie wwidzialyśmy. Chamalle pochodzi ze Sri Lanki, rozmawiamy przez Skype, w przyszłości planujemy wspólne, długie spotkanie :)

    not-cloudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia!
    mam przyjaciółkę, która mieszka w Warszawie, 300km ode mnie :c mam nadzieję że kiedyś ją spotkam :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń